loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 40 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

میدونی محبت یعنی چی ؟

م = من

ح = حالا

ب = به یاد

ت = توام


از کسی پرسیدن خلوت کجاست ؟

گفت : جایی که من و تو نباشیم !

توجه کنید ، جایی که من و تو نباشیم ، ما باشیم

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق

تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن

چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من

روزهایت پی هم خوش باشد

riopatogh

 

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

چه نقاش ماهری است فکر و خیال

وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند

خیالت راحت …

این آدمها ، این لبخند ها

هیچ کس و هیچ کدام

وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند !

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو

 

riopatogh

قسم به شکیب همیشه بی هوش

باران تنها ، آن خانه به دوش

نادر و مکر زیور سیاه پوش

به خال بیتا ، زخم کیانوش

مگر بمیرم کنمت فراموش !

به سلامتی اونی که

آرزو بود نفس بود آرامش بود رویا بود

ولی “خاطره” شد !

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

 

riopatogh

شعری که تو را جان می بخشد

شاعرش را یک بار کشته است !

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است

راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است

ای حسرت روزهای بی برگشتم

صد بار که عاشقت شوم باز کم است

ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد

وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد

جورم چنان بدل بنمودی که قلب من

گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

riopatogh

چرا کینه داری تو ای روزگار

به سنگر نشستی به قصد شکار

به کشتار شیران تو گشتی قصاص

جگر سوختگان را چه داری جواب ؟

جمالت آفتاب هر نظر باد

ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

کسی کو بسته زلفت نباشد

چو زلفت درهم و زیر و زبر باد

riopatogh

آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست

انگشت نمای هر دو عالم بشوم

دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت

این فرض محال است که آدم بشوم

سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !

riopatogh

ای چشمه ی نور ، انشعاباتت کو ؟

ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست

ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 908
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 908
  • بازدید ماه : 908
  • بازدید سال : 59,528
  • بازدید کلی : 14,268,237
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png