loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 103 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

امروزه سایت های بسیاری را در اینترنت می توان یافت که اقدام به ارائه کلیپ های تصویری می نمایند. با استفاده از نرم افزار VideoGet می توانید ویدئوهای یوتیوب و بیش از ۹۰۰ سایت به اشتراک گذاری ویدئو شامل MySpace، Google Video، Yahoo Video، Metacafe و غیره را به سادگی دانلود کنید.برنامه VideoGet همانند یک مدیر دانلود برای شما عمل می کند و در محیط ساده این برنامه، شما توانایی مدیریت لینک های دانلود و اجرای زمانبندی برای دریافت هر فایل ویدیویی را دارید. VideoGet دارای ابزاری برای تبدیل این ویدئوها به فرمت های محبوب ویدئویی برای اجرای ساده تر آنها می باشد. امکانات این نرم افزار امکان تبدیل کردن ویدئو به فورمت های مختلف ویدئویی (*.AVI, *.MPG, *.WMV, *.FLV, *.MP4, *.3GP, *.RM, *.MOV, *.MP3, *.WAV) ، یک کلیک برای دانلود و تبدیل فرمت به همراه پلاگین هایی برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و Firefox. ، پشتیبانی از فورمت های AVI ،MPEG1 ،MPEG2 ،WMV ،FLV ،MP4 ،۳GP ،MP3 برای دستگاه های iPod ،Mobile و سایر دستگاه های همراه و … است .

riopatogh بازدید : 1628 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (1)

این نرم افزار دارای بانک شماره یک میلیونی میباشد یعنی شما میتونید به صورت رایگان به 1 میلیون نفر پیام بفرستید و از سایت و محصول خود تبلیغ کنید این همون نرم افزاریه که تویه بیشتر سایت های ارسال ایمیل تبلیغاتی به قیمت 50 هزار تومان به  فروش میرسید یا مبلغی برای ارسال پیام میگرفتند

با ما در ادامه مطلب همراه باشید

riopatogh بازدید : 130 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

riopatogh بازدید : 161 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox v32.0.3 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.هم اکنون میتوانید نسخه ی مکینتاش راازدانلودها دریافت نمایید.

riopatogh بازدید : 107 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

مسنجر وایبر  با رابط کاربری و ویژگی های متعدد ساخته شده است تا قابل استفاده بر روی هر نوع از پلت فرم سیستم عامل های مدرن و دستگاه ها قابل اجرا باشد تا همیشه در دسترس دوستانتان  باشید. Viber برای ویندوز در حال حاضر بیش از ۱۷۵ میلیون کاربردر سراسر جهان دارد که از این مسنجر محبوب استفاده می کنند ، و همه آنها از استفاده کردن از این برنامه لذت می برند، چرا که ویژگی های منحصر به فردی دارد . که از نمونه ان می توان به پروتکل های قوی برنامه و صدایی که با کیفیت بسیار بالا یعنی HD بین دوستانتان رد و بدل می شود.

riopatogh بازدید : 73 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 33 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 2,981
  • بازدید سال : 50,824
  • بازدید کلی : 14,259,533
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png