loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 267 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

معرفی ساختمانها و استراتژیهای حمله و دفاع در بازی کلش آف کلنز

در این پست میخواهیم تمام ساختمانها و تله ها در بازی کلش آف کلنز و هر چه در مورد آنها میدانیم برای شما شرح دهیم و تمامی استراتژیهای حمله و دفاع در بازی کلش آف کلنز clash of clans را که بسیار هم کاربردی هستند را به شما آموزش دهیم . کامنتهای شما دوستان ما را در ادامه پستهای این چنینی ترغیب میکند.

ساختمانها در بازی کلش آف کلنز clash of clans به چهار دسته تقسیم می شوند :

 

1- ساختمانهای دفاعی defense

2- ساختمانهای مربوط به منابع resources

3- ساختمانهای ارتش Army

4- و دیگر ساختمانها

در ادامه با ما همراه باشید

riopatogh بازدید : 90 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

riopatogh بازدید : 234 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

حرکات Ted را کنترل کرده و با ضبط و اشتراک گذاری ویدیو های او بین دوستان خود لحظات شادی را بیآفرینید ! Talking Ted Uncensored یک برنامه سرگرم کننده درباره یک خرس کوچک به نام ted است. توانید او را اذیت کنید، او سیگار میکشد .در این برنامه حرکات تد قابل کنترل توسط شماست و حتی برایتان بسیار زیبا حرف می زند. و بازی از روی فیلم محبوب تد ساخته شده است. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

riopatogh بازدید : 66 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

Real Boxing برای شما رینگ های بوکس را به ارمغان می آورد . این بازی که بر اساس حرکات واقعی ورزشکاران این رشته طراحی شده است که در آن می توانید با مشت زنی به حریف خود ، امتیاز کسب نمایید . با بیش از ۲۰ حریف مختلف در سطح های متنوع می توانید به صورت دونفره یا آنلاین به رقابت بپردازید . این قابلیت را در بازی خواهید داشت تا بوکسر خود را شخصی سازی کنید و لباس ها ، شلوار ، خالکوبی ها ، مدل مو ، رنگ پوست و سایر بخش های آن را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب نمایید . بازی در شهرهای مختلف مثل لاس وگاس ، میدان سرخ مسکو، رم و نیویورک برگزار خواهد شد . همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

riopatogh بازدید : 118 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

riopatogh بازدید : 201 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

شما در بازی Hellraid: The Escape در زندانی رمز آلود در مکانی نا معلوم حبس شده اید و پس از اینکه به هوش می آیید، باید نقشه فرار را بر قرار ترجیح دهید. در میان راه با موجوداتی عجیب الخلقه روبرو خواهید شد که نگهبانان زندان هستند و چیزی جز کشتن و خونریزی را نمی فهمند. پس حواستان به اطراف باشد تا جان خود را حفظ نمایید.اگر به بازی های ترسناک و هیجان انگیز علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم بازی Hellraid: The Escape را به هیچ وجه از دست ندهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 2,988
  • بازدید سال : 50,831
  • بازدید کلی : 14,259,540
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png