loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 475 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (1)

می خواهید یک اپلیکیشن موبایل بسازید؟ هدفتان پیوستن به دیگر کارآفرینان فعال در این حوزه است یا تصور می کنید مشکلی هست که شما با ارائه یک اپلیکیشن مناسب برایش، می توانید آن را رفع کنید؟ پاسخ به این سوالات و دیگر مواردی که در بالا به آن ها اشاره ای نشده است می تواند میزان موفقیت شما را در این مسیر تعیین کند. پس از بررسی بسیاری از کارآفرینانی که در حوزه طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت می کنند، نتایجی به دست آمد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد اما توجه داشته باشیم که لزوما راه کارهای زیر در مورد هر کس و هر اپلیکیشنی راه گشا نخواهند بود و فقط می بایست مواردی را در پروسه طراحی اپلیکیشنتان دخیل کنید که برای شما مفید باشند. نکته دیگری که در این رابطه می بایست همواره مد نظر قرار داشته باشیم این است که برای ارائه یک اپلیکیشن موفق لزوماً شما نیازی ندارید تا برنامه نویس باشید و خود بتوانید به توسعه ایده اپلیکیشن مد نظرتان بپردازید. مادامیکه شما یک ایده بکر داشته باشید، به راحتی می توانید سرمایه گذار، طراح خوب و توسعه دهنده حرفه ای برای از بالقوه در آوردن ایده خود به بالفعل پیدا کنید.

ایده پردازی کنید.

اگر ایده ای در سر دارید که واقعا ایده خوبی است این تضمین را به شما می دهیم که حداقل چندین گام از رقبای خود جلوتر هستید. کارآفرینان موفق مشکلاتی را حل کرده اند که حتی تصورش هم برای افراد عادی مشکل است. وقتی به اطرافمان نگاه می کنیم با کمی تامل متوجه می شویم تمام ابداعاتی که تاکنون به دست بشر صورت گرفته اند در جهت حل مشکلات روزمره انسان ها بوده اند. به طور مثال، مشکل نقل مکان با پیداش ماشین حل شده و یا فراتر از آن هواپیما جهت جا به جا کردن ما به مکان های دور دست ساخته شده است. پس قدری به کمبودهایتان در زندگی روزمره فکر کنید و لیستی از راه کارهایی تهیه کنید که انجام آن ها برای اکثر افراد جامعه سخت است، زمان بر است، افراد از انجام آن ها سر باز می زنند و …

نیازها را شناسایی کنید.

با یک ارزیابی کوتاه می توان فهمید که آیا برای یک اپلیکیشن تقاضا وجود دارد یا خیر. یک راه کار ساده برای چنین کاری استفاده از موتور جستجوی گوگل و ابزاری تحت عنوان Google Keyword Planner است که بواسطه آن تعداد افرادی که تا به حال به دنبال اپلیکیشنی که در ذهن شما است بوده اند مشخص می شود.

درست کردن یک طرح کلی فتوشاپی که ایده اصلی اپلیکیشن شما را به نمایش در آورد هم می تواند مشخص کند که این ایده چه تعداد مخاطب خواهد داشت و به چه میزان از آن استقبال خواهد شد.

نقشه راه تان را با جزئیات بکشید.

ارزیابی ایده به این معنی است که شما اپلیکیشنی در ذهن دارید که کاربران قرار است از آن استفاده کنند. پس در این مرحله شما باید جزئیات کارتان را مکتوب کنید. وقتی ایده تان را روی کاغذ می آورید، سعی کنید همه چیز را تمام و کمال بنویسید. نحوه استفاده از اپلیکیشن و هم چنین تمام ویژگی های آن را با ذکر جزئیات توضیح دهید. این به طراح و توسعه دهنده شما کمک می کند تا بتوانند تمام توقعات شما را بر آورده سازند.

بخش های غیر ضروری را حذف کنید.

وقتی تمام جزئیات را نوشتید، بار دیگر به نقشه راه خود نگاه کنید و سعی کنید بخش هایی را که بود و نبودشان تفاوت چندانی ایجاد نمی کند را حذف کنید و اجرای این بخش ها را به نسخه نهایی اپلیکیشن خود موکول کنید. این کار هم هزینه طراحی را کمتر می کند و هم باعث می شود سریعتر به بازار هدف دست پیدا کنید.

برای طراحی اهمیت ویژه قائل شوید.

بعضی از صاحبان ایده معتقدند که طراحی چندان هم مهم نیست و فقط به فکر چگونگی عملکرد اپلیکیشن هستند که این رویکرد بس اشتباه است. نه تنها یک اپلیکیشن، بلکه یک وب سایت و یا حتی یک کارت ویزیت هم با حس کاربران سر و کار دارد بنابراین توصیه می کنیم به هیچ وجه کاربر پسند بودن اپلیکیشن و ایجاد یک تجربه کاربری خوب را نادیده نگیرید.

به دنبال یک توسعه دهنده مناسب باشید.

به دنبال طراح یا یک شرکت طراحی معتبر باشید که به طور حرفه ای این کار را انجام می دهد. برای شروع، حتما سری به وب سایت آن ها زده و کارهای قبلی شان را ببینید. اگر اپلیکیشن های دیگری که طراحی کرده اند مورد پسند شما واقع شد، می توانید از انتخاب خود مطمئن باشید.

از آنالیزگر گوگل کمک بگیرید.

Google Analytics به شما کمک می کند که بدانید اپلیکیشن شما از نظر بازدید و میزان دانلود در چه شرایطی قرار دارد. علاوه بر ابزارهای گوگل، می توانید از ابزارهایی مثل Flurry که رایگان است یا Localytics که در دو نسخه رایگان و غیر رایگان عرضه می شود برای این کار استفاده کنید (این ابزارها به طور تخصصی در حوزه بازاریابی اپلیکیشن های موبایل فعالیت می کنند).

نظرات کاربران خود را اعمال کنید.

زمانیکه اپلیکیشن شما وارد بازار شد، کاربران نظرات خود را در مورد آن ابراز می کنند. عقاید آن ها می تواند در هر چه بهتر کردن اپلیکیشن به شما کمک بکند. این بازخوردها همواره برای ارتقاء بخشیدن سطح کار مورد استفاده قرار می گیرند پس خوب است که همیشه جایی برای استفاده از آن ها بگذاریم.

اپلیکیشن خود را آپ دیت کنید.

نسخه اولیه اپلیکیشن با حداقل ماژول ها به بازار عرضه می شود. حال زمان اضافه کردن قسمت هایی است که در نقشه راه کنار گذاشته می شوند تا اپلیکیشن ما هرچه سریع تر روانه بازار شود. از طریق نظرات کاربران و تحلیل های به دست آمده از طریق آنالیزگر گوگل و … می توانید متوجه بازخوردهای کاربران در خصوص بخش های مختلف اپلیکیشن بشوید.

مراحل فوق الذکر به منزله راهبردهایی هستند که می توانند در با کیفیت تر شدن اپلیکیشن موثر باشند. هنگام شروع باید یک موضوع را برای خود حل کرده باشید و آن هم این که ساختن یک اپلیکیشن آسان ترین بخش کار است و این جذب کردن و مهم تر از آن نگه داشتن کاربران مختلف است که می تواند چالش بزرگی برای شما و دیگر علاقمندان به وارد شدن به حوزه اپلیکیشن های موبایل باشد.

علاوه بر این فراموش نکنید که طراحی اپلیکیشن در سال گذشته (سال ۲۰۱۳) به عنوان یکی از پر درآمدترین مشاغل در دنیا انتخاب شد. بنابراین اگر هم به دنبال کسب شهرت، درآمد و ایجاد شغل برای خود در دیگر افراد جامعه هستید می توانید از همین لحظه قلم و کاغذی برداشته و ایده پردازی کنید و با مد نظر قرار دادن موارد طرح شده در این مقاله اپلیکیشن خود را از ایده به اجرا برسانید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رز در تاریخ 1394/04/30 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 712
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 712
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 59,332
  • بازدید کلی : 14,268,041
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png