loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 397 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

Borderlands 2 ادامه نسخه ی اول و موفقی است که تیم Gearbox در سال ۲۰۰۹ آن را خلق، و ۲K در سرتاسر دنیا توزیع کرد.شماره اول بازی از روندی ساده و خشک پیروی می‌کرد، اسلحه خود را بگیرید و هرچه سر راه دیدید به رگبار ببندید تا به گنجینه سرزمین Pandora برسید. هرچند بازی در چند ساعت ابتدایی حس تازه‌بودن به بازیباز می‌داد، اما در ادامه شاهد تکراری شدن محیط و گیم‌پلی آن بودیم. اما با این همه Borderlands 1 توانست با فروش بیش از ۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان خود را به بازیبازان ثابت و Gearbox را مجاب به ساخت ادامه ی آن کند.
حال به Borderlands 2 می‌رسیم. این بار همه چیز متفاوت است، از محیط گرفته تا طراحی شخصیت‌های خوب و بد و اسلحه‌ها. داستان بازی پنج سال بعد از اتفاقات Borderlands 1 رخ خواهد داد و شخصی به نام Hand Some Jack آغازگر تمام شلوغی‌ها و خون ریزی‌ها در بازی است. مسابقه‌ای خونین با پاداشی بزرگ فقط برای خوش گذرانی Hands Some Jack برگزار می‌شود و شما در گروهی چهار نفره پا به میدان می‌گذارید و پس از درگیری‌ها و خشونت فراوان پیروز میدان شده، به امید پاداش با ارزش خود می‌روید، اما نه خبری از پاداشی است که برای آن جان کندید و نه خبری از پاداش دهنده یعنی Hand Some Jack. پس از آن شما به سرزمینی به نام Tundra رهسپار می‌شوید، و از آن پس و طی اتفاقاتی هدف اصلی شما کشتن باعث و بانی این بدبختی خواهد بود. نمی‌توان به این زودی در مورد جذاب بودن یا تکراری شدن روند بازی نظر داد، اما می‌توان آن را لذت بخش دانست، زیرا این بار بازی با Co-Op چهار نفره و با گیم پلی نزدیک به ۲۵ تا ۳۵ ساعت، اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان در میان خشونت و دنیای پر از هیایو رقم خواهد زد.

riopatogh بازدید : 146 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Dying Light یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Techland طراحی و ساخته شده و در تاریخ 26 ژانویه 2015 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی در جهانی گسترده و خطرناک رخ می دهد . شما در محیطی قدم می گذارید که توسط موجودات عجیب و دارای بیماری مرموزی , به ویرانه کشیده شده است . تمام تمرکز شما باید بر روی تامین نیازهای اولیه و تهیه سلاح متمرکز شده باشد . شما باید از تمام مهارت های خود و هر وسیله در دسترس برای زنده ماندن تا صبح بهره ببرید . در ابن دنیا تنها موجودات عجیب جان شما را تهدید نمی کنند بلکه انسان هایی که جان سالم به در برده اند از این فرصت استفاده کرده و قصد دارند منابع با ارزش باقی مانده را به دست آوردند . در طول روز باید به دنبال تجهیزات مورد نیاز خود باشید . زمانی که شب فرا می رسد بعد جدیدی از گیم پلی بازی نمایان خواهد شد . در طول روز شما به عنوان یک شکارچی در محیط پرسه می زنید ولی دقیقا زمانی که سیاهی فرا می رسد به طعمه ای تبدیل می شوید که دیگر راه فراری نیست . زمانی که توسط شکارچیان محاصره شدید , شما می توانید با سهولت و سرعت حرکت کنید . پرش بین پشت بام ها ، بالا رفتن از دیوار و حمله به دشمنان خود از بالا تنها بخشی از ویژگی های پارکوری شماست . در بازی باید سعی کنید تا آنجا که امکان دارد از سلاح های سرد استفاده کنید زیرا صدای شلیک باعث خواهد شد تا سایر دشمنان شما نظرشان جلب و به سمت شما حرکت کنند . جالب است بدانید بازی بخشی داراست که این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید سلاح هایی مرگبار بسازید مانند قرار دادن یک چکش در سیم خاردار دارای برق . بازی دارای بخش مواتی پلیر نیز بوده و حداکثر 4 نفر می توانند به طور همزمان با یکدبگر بازی کرده و ماموریت را به پایان برسانند . در قسمت مولتی پلیر حالت منجصر به فردی وجود دارد که این اجازه به شما داده می شود تا در نقش یک زامبی به ایقای نقش بپردازید . برای ساخت این بازی از موتور بازیسازی Chrome Engine 6 استفاده شده است که به طور انحصاری تنها در اختیار کمپانی Techland قرار دارد . گرافیک خیره کننده , ارائه سطح جدیدی از کیفیت بصری ، جلوه های ویژه , شرایط آب و هوایی پویا و حفظ بهره وری بی نظیر در همان زمان تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این موتور بازیسازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

riopatogh بازدید : 95 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی Resident Evil HD Remaster که در سبک بقا , ترس می باشد که توسط استودیو Capcom ساخته شده شده است و توسط همین استودیو برای PC منتشر خواهد شد . بازی Resident Evil اولین نسخه از این مجموعه بود که توسط شینجی میکامی پدر سبک ترس ساخته شد و در سال 1996 منتشر شده است . در سال 1998 تیمی متشکل از نیروهای ویژه برای بررسی قتل های مشکوک در حومه Racoon city فرستاده شده اند . هنگامی که به منطقه مورد نظر رسیدند توسط گروهی از سگ های وحشی و تشنه به خون مورد حمله قرار می گیرند و به سمت عمارت بزرگی که در آن منطقه وجود داشت عقب نشینی می کنند . سایه سنگین مرگ در گوشه گوشه عمارت به چشم می آمد و مهمات آنها بسیار کمتر از آن بود که بتوانند نجات پیدا کنند . در نسخه Resident Evil HD Remaster جزئیات گرافیکی بیشتر شده است محیط های بازی به لطف مدل های 3D زنده تر شده اند . رزولوشن بالا و 1080p محیط ها این امکان را قراهم ساخت تا از انیمیشن ها 3D در بازی استفاده شود . دوربین بازی به دو صورت درآمده است شما می توانید دوربین بازی را به صورت نسخه اورجینال آن درآورید و یا به صورت سوم شخص همانند بازی های امروزی قرار داده و بازی کنید . صداگذاری بازی به کل عوض شده و از تکنولوژی Surround 5.1 استفاده شده است . روش کنترل بازی نیز به دو صورت کلاسیک و جدید می باشد . روش جدید مانند بسیاری از بازی های امروزی با استفاده از آنالوگ دسته می باشد .

riopatogh بازدید : 67 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

بازی Project Night در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Riccardo Deias ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است . ژانر بازی به صورت اول شخص ترسناک می باشد که توسط موتور بازی سازی Unity 3D ساخته شده است . اتموسفر و ترس موجود در بازی شما را به بازی های ترسناک دهه 90 می برد جایی که با دیدن صحنه های ترسناک مو به بدن آدم سیخ می شود . کارکتر اصلی بازی تنها است و در دل جنگل سرگردان می باشد او چیزی از زندگی خود را به یاد نمی آورد و نمی داند که برای چی در این مکان حضور دارد . چه اتفاقی افتاده است؟ کجا قرار دارد؟ او چه کسی می باشد . اینها سوالاتی هستند که شما باید در طول بازی به آنها پاسخ دهید .

riopatogh بازدید : 196 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

riopatogh بازدید : 68 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 876
  • بازدید ماه : 2,816
  • بازدید سال : 50,659
  • بازدید کلی : 14,259,368
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png