loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 55 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

شگفت انگیز ترین تصویر زمینه های کهکشان را با Space Symphony 3D Pro LWP بر روی گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید . تصاویر رنگی ، شگفت انگیز ، سیاره ها ، شهاب سنگ ها ، سیارک ها و … را بر روی هوم اسکرین گوشی اندرویدی خود قرار داده و از تماشا کردن آن ها نهایت لذت را ببرید . از این پس صفحه نمایش گوشی خود را به صورت کامل سفارشی سازید . دقت داشته باشید که این مجموعه فوق العاده کم مصرف بوده و لازم نیست نگران تخلیه باطری خود باشید . همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

riopatogh بازدید : 45 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

Wolz – Wallpaper Pack مجموعه‌ای زیبا از والپیپر برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است. مجموعه‌ای با بیش از ۲۳۰ تصویر پس‌زمینه طراحی شده به صورت اختصاصی که دارای تنظیمات مختلفی می‌باشد. والپیپرها دارای دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله  چندضلعی، راه‌راه و غیره هستند. این تصاویر پس زمینه بر روی فضای ابری قرار گرفته‌اند تا دسترسی به آن‌ها آسان و سریع باشد. والپبپرهای جدید به صورت روزانه اضافه می‌شوند پس هرشب برنامه را چک کنید. در این نسخه ۲۵ والپیپر به دسته نقطه‌ای اضافه شده است.

riopatogh بازدید : 128 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

Best Android Pack 2014 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک دهیمن مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

riopatogh بازدید : 193 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Best Android Pack 2014 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک نهمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

riopatogh بازدید : 59 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

پک هفتم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

Android Collection Pack 07 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک هفتمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

 

riopatogh بازدید : 45 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

در این پست از سایت برای شما عزیزان جدید ترین والپیپر های اندروید را اماده ی دانلود کرده ایم

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۳D Tulip Live Wallpaper یک والپیپر زنده برای دستگاه‌های اندرویدی است که در آن یک گل لاله به صورت سه بعدی به نمایش در می‌آید. گل‌ها به آرامی در باد می‌چرخند و جهت منظره به تدریج عوض می‌شود تا منظره زیبایی را برای شما به نمایش بگذارند. این تصویر پس زمینه زنده به حرکات لمسی شما واکنش نشان می‌دهد و با حرکت دست شما به چپ و راست، منظره نیز به همان جهت می‌چرخد. در این نسخه والپیپیر پشتیبانی آن از اندروید نسخه ۴٫۱ جلی بین بهتر شده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 949
  • بازدید ماه : 2,889
  • بازدید سال : 50,732
  • بازدید کلی : 14,259,441
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png