loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 36 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

بازی جدید NBA 2K15 پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA می باشد . در این سری از بازی با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی ۲K sports در حدود ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد.معمولاً در سری بازی‌ها NBA 2K هسته اصلی گیم پلی یک چیز است و در نسخه های بالاتر بیشتر شاهد پیشرفت در آن‌ها بوده‌ایم و معمولاً تغییر بزرگی در آن‌ها دیده نمی‌شود و به نظر می‌آید که همین موضوع در مورد NBA 2K15 هم صدق کند. تیم سازنده گفته است ما می‌خواهیم حسی را به شما القاء کنیم که فکر کنید واقعاً در ورزشگاه هستید و تجربه هاییی را ایجاد کنیم که هرگز قبلاً روی آن‌ها کار نکرده بودیم. بازی با Eco-Motion ساخته خواهد شد انجینی قدرتمند که با آن می‌توان واقعیت را به بازی منتقل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که تیم سازنده می خواهد. قرار است بازیکنان طوری ساخته شوند که رفتار آن‌ها مطابق با طرز بازی کردن و رفتارشان در واقعیت است.

riopatogh بازدید : 61 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخه‌ی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گسترده‌ای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده می‌شوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی می‌مانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان می‌برد! در تصویر روبه‌رو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونه‌ای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی می‌شوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی‌ در تور دروازه ها نیز متاثر بود‌ه‌ است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا می‌شود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد می‌کند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان می‌خورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانه‌های برف از روی آن پایین می‌ریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر می‌کند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن حرکت می‌کند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمی‌خواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف می‌شوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان بالا می‌برد.

riopatogh بازدید : 40 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید خیلی از شما ها با بازی قدیمی Putty Squad که در تاریخ ۱۹۹۲ منتشر شد آشنایی دارید. این بازی که در زمان خودش بسیار پرطرفدار بود، هم اکنون برای کنسول ها نیز آماده شده است. در نسخه کنسول، گرافیک این بازی کاملا بازسازی شده و مراحل جدید و هیجان انگیزی به آن اضافه شده است. داستان این بازی درباره حبابی به رنگ آبی می باشد که قابلیت تغییر به شکل های مختلف را دارد و هدفش نجات دادن دوستان دزدیده شده اش می باشد.

riopatogh بازدید : 39 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords XBOX360-COMPLEX

riopatogh بازدید : 103 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

riopatogh بازدید : 103 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی MotoGP 14 برای XBOX360

MotoGP 14 نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,024
  • بازدید ماه : 2,964
  • بازدید سال : 50,807
  • بازدید کلی : 14,259,516
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png