loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 161346 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (64)

در این پست از سایت برای شما قصد داریم ترفند دانلود استیکر متحرک پولی لاین به صورت رایگان را به شما عزیزان اموزش دهیم

برای مشاهده ی آموزش کامل و تصویری لاین کلیک کنید

برای مشاهده ی ترفند دانلود استیکر متحرک پولی لاین به صورت رایگان به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

ابتدا وارد more شده سپس…

 

سپس وارد free coines شده

اولین برنامه که اسمش لاین سلفی هست رو دانلود میکنید یعد از دانلود و نصب لاین حساب شمارو 100 تا شارژ میکنه

بعد وارد استیکر های پولی شده و به راحتی استیکر مورد نظر را دانلود میکنید .

توجه داشته باشید که این امتیاز ها بعد از 24 ساعت به شما داده میشود

منبع: www.funpersia.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عسل در تاریخ 1394/05/09 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

این. سلفی. کجاس نیدونم کجا رفته

این نظر توسط عسل در تاریخ 1394/05/09 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

سلفی کجاس چرا ملت و سر کار میذارین
پاسخ : دوست عزیز این روش برای ورژن های قبلی لاین بود و تو ورژن های جدیدش نیست

این نظر توسط Mohammad reza در تاریخ 1394/04/14 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

زحمت کشیدی با این همه اطلاعات ،
خب اینو که خودمم میدونستم،
ما رو باش به هوای یه راه باحال ، عضو شدیم

این نظر توسط white wolf در تاریخ 1394/03/18 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

برای من چرا اون هیچوقت شارج نمیشه؟

این نظر توسط سوین در تاریخ 1394/03/18 و 1:35 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ولی من نتونستم دانلود کنم اصلا گزینه لاین سلفی رو ندیدم باز هم ممنون از راهنماییتون برای دوستانم راه رو گفتم شاید اونا بتونن

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/03/09 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

برای من بازی دانلود نمیشه پیغام میده این نسخه در کشور شما یافت نشد از گوگل پلی هم استفاده میکنم به نظر شما چکار کنم؟

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1394/02/18 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
من به این قسمتی که گفتید (

ابتدا وارد more شده سپس…



سپس وارد free coines شده

اولین برنامه که اسمش لاین سلفی هست رو دانلود میکنید یعد از دانلود و نصب لاین حساب شمارو 100 تا شارژ میکنه)رفتم ولی لاین سلفی هست گزینه ای برای دانلود نداردو دو گزینه FRIEND ALREADY ADDEDوGET COINS رو دارد که فعال هم نیست که بشه روشون کلیک کنی .ممنون میشم اگر راهنمایی کنی

این نظر توسط hani در تاریخ 1394/02/05 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

ببخشید اگر بعد از 24 ساعت پول ها یا امتاز هارو نداد چیکار کنیم؟بازم منتظر بمونیم آیا؟؟؟/شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط اذین در تاریخ 1394/02/03 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

سلام .... ممنون از کمکتون .... اما چرا من چندتا از برنامه های پولیشو دان کردم پولشو بهم نداد؟؟ .... حتی بعد از 24 ساعت هم پولش به دستم نرسید .... اگه میشه کمکم کنید ...

این نظر توسط عشق در تاریخ 1394/01/25 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین

من از از لاین تو پی سی ام استفاده میکنم

نمیتونم هیچ شکلت جدید دان کنم بزارم روش

چی کار کنم به نظرتون!!!!!!!

اینم ایدی من در لاینȶօɦɨɖǟʐǟʀɨ


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 914
  • بازدید ماه : 2,854
  • بازدید سال : 50,697
  • بازدید کلی : 14,259,406
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png