loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 82 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (1)

 

|نسخه پیش نمایش، همراه کرک سالم، آپدیت تا ۸جولای ۲۰۱۵|

 

|به همراه توضیحات نصب کامل و قدم به قدم|

 

سرانجام نسخه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۶ به همراه کرک معتبر برای استفاده دائمی منتشر شد. این نسخه پیش نمایش، آپدیت شده تا تاریخ ۸جولای ۲۰۱۵ می باشد. مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. در کنار پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت یک نسخه‌ی آزمایشی از پیغام‌رسان اسکایپ برای کسب و کارها منتشر کرده است. این نسخه‌ی جدید اسکایپ، در حقیقت بعنوان جایگزینی برای Lync ارائه شده که تا پیش از این ابزار اصلی مایکروسافت برای ارتباطات سازمانی در نظر گرفته می‌شد. نسخه‌ی مخصوص کسب و کار اسکایپ شباهت بسیاری به نسخه‌ی مصرفی این برنامه دارد با این تفاوت که قابلیت ترکیب و ادغام مناسبی با برنامه‌های آفیس به کاربر ارائه می‌کند.

riopatogh بازدید : 166 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

سسیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است و وعده انتشار آن را در اواسط سال 2015 اعلام کرده . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز 8.1 نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است همانند بخشی از نمایش برنامه های باز در سیستم عامل iOS است .

riopatogh بازدید : 102 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

AnyDesk نرم افزاری مخصوص برای کنترل کامپیوتر از راه دور است . با برنامه AnyDesk می توانید از هر جایی روی سیستم خود کنترل داشته باشید و همچنین فایل های خود را انتقال دهید. اگر می خواهید به کامپیوتر خود اجازه دسترسی دهید به راحتی با AnyDesk می توانید اجازه دهید دیگران به کامپیوتر شما متصل شوند . امکان انتقال اسناد و فایل های چندرسانه ای از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. پشتیبانی از الگوریتم رمزنویسی ، توانایی تنظیم امنیتی ،ارتباط ایمن ، پسورد گذاشتن روی نرم افزار و … از امکانات این نرم افزار است .

riopatogh بازدید : 127 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

AutoPlay Menu Builder نام نرم افزاری می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا autorun های مورد نظر را با سلیقه خود طراحی کنند. از دیگر استفاده های Autorun می توان به مثالی دیگر اشاره نمود. فرض کنید که قصد دارید تا در سیستم یکی از دوستان خود فایلی را به صورت مخفیانه اجرا کنید. به عنوان مثال قصد دارید فایل سرور یک تروجان را بر روی سیستم دوست خود اجرا کنید تا به کامپیوتر آن نفوذ کنید. با ساخت یک autorun ساده و قرار دادن فایل مربوطه در آن و قرار دادن آن در Cd به راحتی فایل مورد نظر را به صورت مخفیانه در سیستم قربانی خود اجرا کنید. تنها کافیست تا CD را در درایو cd قرار داده و منتظر بمانید که autorun شما به همراه فایل مربوطه اجرا شود. این نرم افزار محصولی از شرکت LINASOFT می باشد.

riopatogh بازدید : 103 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

امروزه سایت های بسیاری را در اینترنت می توان یافت که اقدام به ارائه کلیپ های تصویری می نمایند. با استفاده از نرم افزار VideoGet می توانید ویدئوهای یوتیوب و بیش از ۹۰۰ سایت به اشتراک گذاری ویدئو شامل MySpace، Google Video، Yahoo Video، Metacafe و غیره را به سادگی دانلود کنید.برنامه VideoGet همانند یک مدیر دانلود برای شما عمل می کند و در محیط ساده این برنامه، شما توانایی مدیریت لینک های دانلود و اجرای زمانبندی برای دریافت هر فایل ویدیویی را دارید. VideoGet دارای ابزاری برای تبدیل این ویدئوها به فرمت های محبوب ویدئویی برای اجرای ساده تر آنها می باشد. امکانات این نرم افزار امکان تبدیل کردن ویدئو به فورمت های مختلف ویدئویی (*.AVI, *.MPG, *.WMV, *.FLV, *.MP4, *.3GP, *.RM, *.MOV, *.MP3, *.WAV) ، یک کلیک برای دانلود و تبدیل فرمت به همراه پلاگین هایی برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و Firefox. ، پشتیبانی از فورمت های AVI ،MPEG1 ،MPEG2 ،WMV ،FLV ،MP4 ،۳GP ،MP3 برای دستگاه های iPod ،Mobile و سایر دستگاه های همراه و … است .

riopatogh بازدید : 286 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (1)

 

Stepok Light Developer نرم افزاری مفید و کاربردی با رابط کاربری جذاب جهت ویرایش و سازماندهی تصاویر می باشد. این نرم افزار به شما این اجازه را میدهد تا تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویراش کرده و آنها را در فرمت های مختلف ذخیره کنید، البته نمیتوان انتظار داشت که ویرایش های خیره کننده ای انجام داد اما به عنوان یک نرم افزار سبک میتوان ویرایش های اولیه بسیار کاربردی همچون کاهش نویز، تنظیم کنتراست، تنظیم رنگ، بهینه سازی پرتره و … را انجام داد. برخی از ویژگی های Stepok Light Developer قابلیت تنظیم رنگ در تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای ، توانایی بهینه سازی پرتره و … است .

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 884
  • بازدید ماه : 2,824
  • بازدید سال : 50,667
  • بازدید کلی : 14,259,376
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png