loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 34 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس Norton AntiVirus وسیع ترین و قابل اعتماد ترین آنتی ویروس موجود در دنیای اینترنت و رایانه می باشد . این آنتی ویروس تمامی کاربران حرفه ای و مبتدی را از حملات ویروس ها و بد افزارها حفاظت می کند . Norton AntiVirus به صورت اتوماتیک ویروس ها ، بدافزارها و تمامی عاملی که به سیستم شما آسیب می رساند را شناسایی کرده و آنها را پاک سازی می کند . Norton AntiVirus تنها بر روس هارد شما احاطه ندارد بلکه تمامی ایمیل ها و پیام های اینترنتی شما را اسکن کرده و در صورت آلوده بودن ایمیل و یا پام آنرا به اطلاع شما رسانده و پاک خواهد نمود . از بهترین قابلیت های این آنتی ویروس که آن را از دیگر برنامه های مشابه متمایز می سازد این موارد هستند : متوقف سازی ویروس ها و بدافزار ها قبل از آسیب رساندن به سیستم شما ، به شما اجازه می دهد تا ایمیلهای و چت های عاری از ویروس داشته باشید و . . .  . استفاده از این آنتی ویروس به مدت ۳۰ روز پس از نصب رایگان می باشد و بعد از آن باید آن را ارتقاء بدهید .

riopatogh بازدید : 47 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Suite دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

برای دانلود انتی ویروس به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

riopatogh بازدید : 48 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

امروزه  بیش از صد ها نوع آنتی ویروس و نرم افزار های مشابه توسط شرکت های مختلفی ساخته شده و هرکدام ادعا های جداگانه ای دارند. همانطور که می دانید اکثر آنتی ویروس ها رایگان نیستند و جهت استفاده از آنها باید مبلغی را به شرکت موردنظر بپردازید تا بتوانید از آنتی ویروس استفاده کنید. و انتخاب یک آنتی ویروس مطمئن بین نسخه های رایگان ممکن است دشوار به نظر برسد چرا که نمی توان به راحتی به هر محصولی اطمینان کرد. امروز قصد داریم آنتی ویروس و دیوار‌آتش قدرتمند و البته کاملا رایگان  ZoneAlarm را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم. این آنتی ویروس که چندین نسخه های تجاری نیز دارد به عنوان یکی از بهترین ضدویروس های جهان شناخته می شود و شرکت سازنده نسخه خانگی و رایگان آن را که چندین فاصله ای با نسخه های تجاری آن ندارد منتشر کرده است. در صورتی که به یک آنتی ویروس رایگان و البته مطمئن و بدون دردسر نیاز دارید، بدون شک ZoneAlarm آن چیزیست که شما دنبالش هستید.

riopatogh بازدید : 33 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Advanced System Protector دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند.  این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 938
  • بازدید ماه : 2,878
  • بازدید سال : 50,721
  • بازدید کلی : 14,259,430
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png