loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 39 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (1)

یونیتی یک نرم افزار فوق العاده جهت ساخت بازی های سه بعدی می باشد. محیط کاربری این نرم افزار جالب و کار با آن آسان است. برای ساخت بازی با این موتور بازیساز نیاز به برنامه نویسی نیست و این خود یکی از ویژگی های این نرم افزار است. با این برنامه بازی های زیادی ساخته و ارائه شده است. این موتور بازی ساز قدرتمند در دنیا مطرح شده و افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. آیا شما هم دوست دارید که بازی های اطرافیان خود را به دست خود بسازید؟ اگر دوست دارید که بازی های زیبا در سبک های هیجان انگیز بسازید در این پست با ما باشید. در این آموزش شما از صفر تا صد چگونگی ساخت یک بازی را فرا خواهید گرفت. با این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه بر روی قسمت هایی از بازی صدایی را قرار دهید، به محیطی نور بدهید، خورشید و جنگل بسازید و چند صد کار مهم دیگر که شما را در این امر یاری خواهد کرد. شما می توانید آموزش این برنامه حرفه ای را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دریافت نمایید. این آموزش توسط Lynda ساخته و عرضه شده است.

riopatogh بازدید : 76 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

در این دوره های آموزشی شرکت لیندا ، Aaron به شما تمام نکات و ویژگی های لازم برای شروع ساخت پروژه های ۳D با نرم افزار محبوب ۳Ds Max 2015 را نشان می دهد . تکنیک ها و راه های ایجاد مدل های پیشرفته با استفاده از خطوط ، اشکال و .. به شما آموزش داده می شود . سطح این آموزش های مقدماتی می باشد . تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه‌های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی‌های میانجی متفاوت نظیر Yost، Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

riopatogh بازدید : 50 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Corel Painter X3 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای خلق نقاشی های زیبا از طریق ویندوز می باشد که در این دوره های آموزشی کارشناس ، هنرمند و نقاش زبردست Rhoda Draws به شما نحوه ی کار با این نرم افزار را آموزش می دهد و تکنیک ها و تجربه های خود در مورد نقاشی پیکسل به پیکسل در این برنامه را با شما در میان می گذارد . فراگیری شروع کار با نرم افزار ، کنترل های قلم موهای مختلف ، نحوه کار با متن ، تکنیک های پیشرفته و ویژگی های جدید این نسخه از نرم افزار ، ایجاد یک اثر آبرنگ طبیعت و … از دیگر درس هایی هستند که در این ویدئوها یاد خواهید گرفت.

riopatogh بازدید : 61 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Four Corners مجموعه ای بی نظیر برای افراد بزرگسال و نوجوان می باشد که می خواهند با فرا گرفتن زبان انگلیسی ارتباط بیشتری در زندگی روزمره خود داشته باشند . این درس ها بسیار دلنشین و آسان هستند که توسط روش های علمی ثابت شده ساخته شده اند . Four Corners دارای یک توضیح کامل و مفید از واژگان و گرامر می باشد . زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.

 

riopatogh بازدید : 67 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

Scott Onstott به شما اصول اساسی برنامه ی محبوب نقشه کشی Autocad 2015 را آموزش می دهد . او به شما نشان می دهد چگونه نقشه های ۲ بعدی خود را اندازه گیری و طراحی کنید ، کاری که تمام طراحان با اصول آن آشنا هستند . سپس او به شما نحوه ی ایجاد بلوک های هندسی به همراه ویژگی هایشان را آموزش می دهد و در نهایت نیز با رنگ بندی و اشتراک نقشه ی خود با افراد کار را به پایان می رساند . این ویدئو های آموزشی محصول کمپانی معروف Lynda می باشند که زبان آن ها انگلیسی است . سطح این آموزش ها مقدماتی می باشد که امیدواریم از آن نهایت بهره را ببرید .

riopatogh بازدید : 65 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این پست قصد داریم یک مجموعه ویژه آموزشی را به شما هم میهنان گرامی مخصوصا علاقه مندان به کار های هنری و صنایع دستی معرفی کنیم. مجموعه حاضر، فیلم آموزشی مجسمه سازی می باشد که توسط «دیوید فاندینو» پیکرتراش و مجسمه ساز مشهور و حرفه ای ارائه شده است. در این فیلم آموزشی ۵ ساعته، دیوید فاندینو تندیس گری و مجسمه سازی را به شکلی اصولی و با تمام جزئیات به شما خواهد آموخت. در این مجموعه آموزشی مباحثی هچون ساخت و استفاده از چارچوب یا اسکلتی که خمیر مجسمه را نگه می دارد، طراحی الگوی اولیه، نحوه ی  استفاده صحیح از انواع ابزار آلات پیکر تراشی به منظور دستیابی به فرم نهایی و… مطرح می شود و حتی اگر سررشته و یا تجربه ای هم در این زمینه نداشته باشید با یادگیری موارد ارائه شده در این فیلم آموزشی به سادگی قادر به ساخت مجسمه هایی بسیار زیبا خواهید بود. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف «فیلم آموزش مجسمه سازی Portrait Sculpture with David Fandino» و اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 2,815
  • بازدید سال : 50,658
  • بازدید کلی : 14,259,367
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png