loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 44 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

سالروزتولدت روتسلیت میگم به فرشته های آسمون….
چون۲۰سال پیش ازشون جداشدی…
اماحالافرشته ی زمینی هستی…..
فرشته ی زمینی تولدت مبارک….

.

riopatogh
.

شکفته شدن گل زیبای وجودت در پرمهرترین ماه سال که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد. 

جدید ترین اس ام اس ها در ریو پاتوق !

ریو پاتوق را فراموش نکنید!

نظر یادتون نــــــــره!

.

riopatogh
.

صدای دلنشین زندگی طنین انداز روح و تن تو
تولدت مبارک عزیزم

.

riopatogh
.

کهکشان دلتون همیشه پر از رنگین کمون باشه !!!!!!!
생일 축하 해요(تولدتون مبارک)

.

riopatogh
.

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد
بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد
همواره شمع وجود تو روشنایی بخش
همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

+تولدت مبارکSmile

.

riopatogh
.

new message ۱
تولدت مبارک
new messages ۲
زادروزتان خجسته باد
new messages ۳
میلادتان گرامی باد…
و هیچ کس ندانست که من دست می خواهم که دستانم را بفشرد.
نه این تبریکهای مجازی که قلبم را فشرده کند Neutral

.

riopatogh
.

پیشم باشے دوست دارم؛
تنھا باشے دوست دارم؛
امروز روز میلادته
هرجا باشے دوووووستتتتت دارم
تولدت مبارک بھترین داداش دنیا Kiss

.

riopatogh
.

امروز چند شنبه است؟ چندم کدام ماه از کدام سال است؟
امروز من چند ساله ام؟
چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .

پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

.

riopatogh
.

سخته بدونی تولدشه و نتونی تبریک بگی
جایت هنوز در میان دعاهایم است گرچه جایی در قلبت ندارم
تولدت مبارک عزیزترینم

.

riopatogh
.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست
که می توان با ان به رنج های زندگی هم دل بست….

.

riopatogh
.

همه واسه تولد عزیزانشون هدیه میدن،من هیچی به فکرم نرسید چی بهت بدم،مرغ عشقمو که خیلی دوسش دارم روز تولدت آزاد کردم.
یه دونه خودم،تولدت مبارک

.

لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد/پروانه پس از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد.
تولدت مبارک ….

.

riopatogh
.

وقتی دنبال بهانه هستی همه ی بهانه های دنیابی بهانه گم میشوند
.
.
.
تولدت مبارک دوست خوبم

.

riopatogh
.

21 سالِ پیش خداوند ی فرشته به زمین فرستاد…ی فرشته ی پاک و معصوم و دوست داشتنی…
حالا ۲۱ سال از اون ماجرا میگذره و اون فرشته خیلی بزرگ شده…اما هنوزم پاک و معصوم و دوست داشتنیه…
با ی دلِ بزرگ به وسعتِ دریـــــــا…
به امید جشن ۱۰۰ سالگیه اون فرشته…
مهربانم…تولدت مبارک.. :*

.

riopatogh
.

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
.
.
.

امروز روز تولد توست
و من هروز بیش از پیش به این حقیقت پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

.

riopatogh
.

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی
هرجای دنیـا که میــــری به ارزوهـــات بـرسی
روزه تـــولـــده توئه میـــــلاده هرچی خاطــــره
روزی که غیـره ممکنه هیچ جـــوری از یادم بره

.

riopatogh
.

تقویم دل من
نسبتی با تقویم های جهان ندارد…
میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان هم،
می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی

.

riopatogh
.

روز تولدت بهترین روز عمرم است روزی که باتپش های تند تندقلبت شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک

.

riopatogh
.

من از جنس آبانم
تو از جنس اسفند…
اگر کنارم بمانی..پاییز و زمستان را باهم در می آمیزم…
و می بینی روز تولدت را که باران می بارد
درحالیکه باهم آدم برفی ساخته ایم!

.

riopatogh
.

تولد تو ” تولد من است!
چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم…
پس تولدمان مبارک.

.

riopatogh
.

ﻫﯿﭻ ﮐﺎﺭ ﺑﭽﮕﯽ ﺍﻡ ﭘﺸﯿﻤﺎﻥ ﻧﯿﺴﺘﻢ،ﺟﺰ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﺁﺭﺯﻭﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﻮﻡ !
.
.
.
.
۲۲ﺳﺎﻟﺸﻢ ﮔﺬﺷﺖ …ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺑﺎﺵ ﺗﻮﺭﺍﻩ: ﺩﯼ

.

جدید ترین اس ام اس تبریک تولد
.

عزیز تر از جانم

من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم

و هر بار که مژه های تو به هم می خورد

یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند

سالروز یکی شدنمان مبارک

.

riopatogh
.

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
سالگرد ازدواجمان مبارک بر هر دومان…

.

riopatogh
.

…سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی
سالروز ازدواجمون مبارک

.

riopatogh
.

هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد

سالروز آغاز با هم بودمان مبارک

.

riopatogh
.

از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و در شادیها را به کامم شیرین تر کردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد
.

… سال پیش زیبا ترین عروس دنیا از آن من شد که تا ابد در قلبم زیباترین خواهد ماند
سالروز بهترین روز زندگی ام بر هر دومون مبارک

.

riopatogh
.

… سال از پیوندمان گذشت
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند

.

riopatogh
.

شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم کاملا این جمله را درک کنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون کودکی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم
سالگرد ازدواجمون مبارک

.

riopatogh
.

بر من مباد بی توماندن بی توبودن بی تو خفتن بی تو رفتن
سالروز باهم بودنمان مبارک

.

اس ام اس جدید تبریک سالگرد ازدواج
.

عزیزم آهنگ صدایت زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم …سالگرد ازدواجمون مبارک

.

riopatogh
.

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ?..شاخه گل به مناسبت … سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ?…..یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم

.

riopatogh
.

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز فراموش نشدنی ترین روز زندگیمه
سالروز ازدواجمان مبارک

.

riopatogh
.

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک . . .

.

riopatogh
.

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
سالروز ازدواجمان . . . دوستت دارم

اس ام اس تبریک تولد و سالگرد ازدواج ۹۳

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,290
  • بازدید ماه : 3,290
  • بازدید سال : 61,910
  • بازدید کلی : 14,270,619
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png