loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 50 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

مجموعه ی گلچین شده و بینظیر از اس ام اس های جدید تنهایی را برای شما آماده کرده ایم…/ !

 

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

تنها  که باشی

نه دلت دستمالی میشود

و نه خیالت انحصاری . . .

 

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

میخواهم همه بدانند این آدم ها که به خیال خود با من اند

خود مفهوم تنهایی من هستند !

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

گاهی آدمهای تنها خیلی خوش شانس هستند

چون کسی رو ندارن که از دست بدن !

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست

که در حسرتت خاک می خورند

چه اشتباه مهیبی !

آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد

و مرا در پوشۀ تنهائی گذاشت !

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *



خــواب هـایِ تـو

هـر شـب از سـرِ کـابـوسِ تـنــهـایـی مـیـپـرنـد

مـیـنـشـیـنـند رویِ پـلـکــــ هـایـم تـعـبیـر مـیشـونـد …!


meli-patogh

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

درست مثل یک جزیره

از همه طرف به تنهایی محدودم

و چشم به راه یک کاشف!

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

ای تنهاترین تنهای شبهای تنهایی من

تو تنها کسی بودی که تنهایی هایم را تنها به تو گفتم !

آه ای خدای من چه شبها که تن ها

تنها آرامیدند و در تنهایی فریاد دوستت دارم سر دادند …

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

وقتی عاشقانه هایت بوی رفتن می داد

این روزهای تنهایی دور از انتظار نبود

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

می دانی که من جز با تو

با هر کس که باشم باز تنهایم…؟

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا ؟

چرا تنهایم گذاشت و در حسرت پرسیدن این سوال هم ماندم !

 

 * *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

منم تنهاترین تنهای تنها

اسمتو می نویسم روی شن ها

باد میاد اسمتو پاک میکنه

کارم شده در این صحرای غمها

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه ، عوض کنه هواتو آب و هوای تازه ، نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام ، یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام


meli-patogh

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس ، بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است ، من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، که زیباتر از اندیشه یک پرواز است

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

برو ولی اینو بدون هر جا باشی دوست دارم ، هنوز برای دیدنت رو رویاهام پا میزارم ، دل منو شکستی وقتی تنهام گذاشتی ، کاش می دونستم که تو هیچوقت دوسم نداشتی

 

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

در آن لحظه که به شدت احساس تنهایی میکنی ، مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری میکنه

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

سالها بگذشته از میلاد من

کی یکی مردانه باشد یاد من

منو یک تنهایی و یک شمع روشن

خدایا نکند باد بیاید


meli-patogh

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

هیچگاه عشق به همدم را پاینده مپندار و از روزی که دل می بندی این نیرو را نیز در خویش بیافرین که اگر تنهایت گذاشت نشکنی و اگر شکستی باز هم نا امید نشو ، چرا که آرام جان دیگری در راه است . (ارد بزرگ)

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !


meli-patogh

 * *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

پناهم می دهی امشب ؟ میان آب و گل رقصان ، میان خار و گل خندان در آن آغوش نورانی ، پناهم می دهی امشب ؟ دل و دین در کف یغما و من تنها در این هنگام روحانی ، پناهم می دهی امشب

 * *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟ چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟ پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی

 * *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است ، تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است

 * *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما ، همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها


meli-patogh

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

خداوندا تو تنهای منم تنهای تنها ، تو یکتایی و بی همتا ولی من نه یکتایم نه بی همتا ، فقط تنهای تنهایم و محتاج نگاه تو

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم

بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمرا

 

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی ، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان ، و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

اگه یه وقت تنها شدی اینو بدون که خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش

* *زیبا ترین اس ام اس های عاشقانه تنهایی * *

تنهایی دردناک است ، اما در سکوت و تنهایی است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 271
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 4,430
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,341
  • بازدید ماه : 7,341
  • بازدید سال : 65,961
  • بازدید کلی : 14,274,670
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png