loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 33 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (2)

عاغا من یه بابا دارم اصن یه دونه باشه!!!!!!
دارم با ایبدم انکری بیردز بازی می کنم ا،ومده بال سرم میکه بیا ۴ میلیون بول دادم بجم کفتر بازی کنه!!!!!!
بعدم یه سری با تاسف تکون داد از کنارم رد شد…
کلا روزا تو خونمون با این تخریب شخصیتیاش برنامهههه ها داریم،حالا اکه عمری باشه بقیشونم میفرستم واستون روحتون شاد شه همجین!
باباست ما داریم عاخه؟؟؟برم معتاد شم خوبه؟؟؟؟؟عایا؟؟؟؟

.

.

.

عاغا من یه بابا دارم اصن یه دونه باشه!!!!!!
دارم با ایبدم انکری بیردز بازی می کنم ا،ومده بال سرم میکه بیا ۴ میلیون بول دادم بجم کفتر بازی کنه!!!!!!
بعدم یه سری با تاسف تکون داد از کنارم رد شد…
کلا روزا تو خونمون با این تخریب شخصیتیاش برنامهههه ها داریم،حالا اکه عمری باشه بقیشونم میفرستم واستون روحتون شاد شه همجین!
باباست ما داریم عاخه؟؟؟برم معتاد شم خوبه؟؟؟؟؟عایا؟؟؟؟

حیف نون بعد از دعوا و جر و بحث با خانمش
! اگه بخاطر یارانه ها نبود تا الان میکشتمت

 

.

 

اس ام اس خنده دار را در جوک فور یو بخوانید

 

.

 

فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن
و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن :آخِیش !!!

 

.

 

.

 

.

 

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :
الو ! سوالای فردای بابات رو نداری !؟

 

.

 

 

 

اس ام اس آخر خنده

 

 

 

.

 

خخخخخخخخخخخخ چیست؟
تیکاف غضنفر به مدت ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن !

 

آقا رفته بودم خونه داییم (راننده س) دوتا دختر داره ،دراکولا
یکیش ۵ سالشه یکیش۷ سالشه
اون ۵ سالهه اومده میگه زنت بشم(من۲۰ سالمه ها)
آقا ما زدیم زیر خنده زد زیر گوشم گفت جبار سینگ هم اینقد بی احساس نبود
من……..
داییمOOOOOO
جبارسینگ۰O

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

یارو میره پیش رئیس اداره و میگه :
آقای رئیس این اضافه خقوقی که به من دادین،
در برابر این همه فعاالیتی که من می‌کنم و دوازده‌تا بچه‌ای که دارم خیلی کمه!
رئیسه میگه :
آره جانم، در نظر داشته باش که ما اضافه حقوق رو به فعالیت تو اداره می‌دیم
نه فعالیت توی خونه!

 

.

 

.

 

غضنفر اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند!
نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه
نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان!
و همچنان پیشرفت ادامه دارد!

 

.

 

.

 

.

 

گ.وزها بادهای رنج دیده ای هستند که پیچ و خم روده را طی کرده اند
و هنگام خروج فریاد آزادی سر میدهند !

 

.

 

 

 

اس ام اس توپ خنده دار

 

 

 

.

 

آرزوی ریاضی:
عرض سلام+طول عمر +ارتفاع سلامتی
برای مساحت وجود نازنینت !

 

.

 

.

 

.

 

غضنفر کارخونه ی سوسیس کالباس میزنه ، رو بسته بندی محصولاتش مینویسه : تهیه شده از گاو تازه!!!

 

.

 

.

 

.

 

میدونی چینی ها اسم بچشون رو چجوری انتخاب میکنن؟
از بلندی یه ظرف میندازن پایین صدای همونو میذارن اسم بچشون! مثل: دنگ دینگ دونگ یا دونگ دینگ دانگ

 

.

 

اس ام اس خنده دار

 

.

 

شب عروسی غضنفر بهش میگن بابات مُرد
میگه : حالا این مسخره بازیای بابامو ببینا

 

.

 

جوک خنده دار

 

.

 

قبض آب غضنفر زیاد میاد
به بچه هاش میگه ، فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم
معلوم میشه کی هی میره دستشویی !!

 

.

 

جوک و لطیفه خنده دار را در برنا بخوانید

 

.

 

با سگم عکس گرفتم گذاشتمش تو فیسبوک.
پسر خالم زیر عکسم نوشته کدوم تویی؟
چرا من از هیچکی شانس نیاوردم عاخه؟
اصن ی وضی

 

.

 

.

 

ﺩﯾﺸﺐ ﺳﺎﻋﺖ ۲ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻫﻨﺪﺯﻓﺮﯼ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ ﺑﻮﺩ ﺟﻠﻮ تلویزیون ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﯽ ﻭﯼ ﻫﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﻮﺩ و ﯾﻪ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻭ ﻭﻟﻮﻡ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺑﻮﺩ ﯾﻪ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻭ ﻭﻟﻮﻡ تلویزیون. ﭼﺮﺍﻏﺎﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻡ ﭼﺸمﺎﺭﻭ ﺑﺴﺘﻢ و به ﺟﺎی ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﻮشی رو ﺯﯾﺎﺩ ﮐﻨﻢ ﺻﺪﺍﯼ تلویزیونﻭ ﺗﺎ ﺗﻪ ﺑﺮﺩﻡ ﺑﺎﻻ یهو برقا ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺪ.
ﺩﯾﺪﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑه ﺘﺮﺗﯿﺐ ﺑﺎ ﻭﯾﻨﭽﺴﺘﺮ ﻭ ﺷﻠﻨﮓ ﻭ ﮐﻔﮕﯿﺮ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ وﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻥ.
ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺑﺎﻣﻢ که ﻫﯿﭽﯽ ﺑﻬﻢ ﻧﮕﻔﺖ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻟﮕﺪ ﺯﺩ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ !!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/03/14 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی باحال بودن

این نظر توسط hamid در تاریخ 1393/03/13 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش تبادل لینک میکنی خبرم کن ممنون میشم حتما پی گیری کن
پاسخ : با سلام برای تبادل لینک از این ادرس استفاده کنید
http://www.meli-patogh.rozblog.com/post/208


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 192
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,036
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,036
  • بازدید ماه : 1,036
  • بازدید سال : 59,656
  • بازدید کلی : 14,268,365
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png