loading...
ریو پاتوق
سرور بزرگ PeRsiaN GaMeRs - gta san anderes


http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/GTA_San_Andreas_Logo.png


یکی از بهترین سرور های که در ایران ران شده و به سبک زندگی مجازی میباشد بدون شک سرور persian gamersهست

این سرور که به تازگی ران شده است در مدت زمان کوتاه بیش از 1000 بازیکن را در خود جای داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سرور این است که تمام قوانین در آن رعایت می شود و تحت هیچ شرایطی در این سرور پارتی بازی نمیشود.

ویژگی های اصلی سرور : داشتن شغل دل خواه مانند مزرعه داری - تاکسی رانی- معلم بودن - پلیس بودن - راننده اتوبوس و دکتر و .....

این سرور دارای انجمن پشتیبانی است و در صورت به وجود آمد هر گونه مشکل برای شما توسط انجمن رفع مشکل خواهد شد.

سایت سرور :pg-samp.rzb.ir

Address:5.260.243.141:7777

اگر میخواهید از طرف ما حمایت شوید از راه  زیر اقدام کنید

 از myreferral : 84 استفاده کنید تا از طرف [Hadi] پول دریافت کنید


آخرین ارسال های انجمن
riopatogh بازدید : 170 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

ناشر:Electronic Arts
سازنده:Big Huge Games
سبک:Role-Playing

 

مروزه شاهد بازی های RPG فراوانی در صنعت بازی هستیم. بازی های RPG که در فارسی آن ها را نقش آفرینی (Role-Playing Game) می نامیم المان های خاصی دارند که باعث تمایز آن ها از دیگر سبک های بازی می شود. در این سری از بازی ها معمولا عنصر انتخاب از مهمترین عناصر بازی به حساب می آید و به بازی باز اجازه می دهد که راهی که در پیش رو دارد را انتخاب کند. این مسئله به بازی باز احترام فراوانی می گذارد و به او این حق را می دهد که خود مسیر بازی را تعیین کند. پس از مدتی این سبک از بازی ، به سبک Action پیوند کوچکی زد و سبک Action RPG را درست کرد. در این سبک بازی باز علاوه بر انتخاب در حین بازی ، می تواند مبارزه نیز کند و از صحنه های اکشن بازی لذت ببرد. امروزه بیشتر RPG های عرضه شده در این سبک می باشند. یکی از این بازی ها ، بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning می باشد. این بازی با این که در این سبک عرضه شده است ، اما تفاوت عمده ای با بازی های هم سبک خودش دارد. بازی های Action RPG معمولا بیشتر بر RPG بودن خودشان مانور می دهند و اکشن بسیار قوی ای ندارند ، اما آن چه که در بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning شاهد هستیم ، یک اکشن بسیار قوی علاوه بر RPG بودن آن است. معمولا بازی هایی که تلفیق دو سبک گوناگون هستند ، به زیبایی بازی هایی که یک سبک خالص دارند نمی باشند. بازی هایی که دو سبک را تحت پوشش قرار می دهند معمولا بالانس خوبی بین این دو سبک ایجاد نمی کنند ، به عنوان مثال یا Action خوبی ایجاد می کنند و زیاد روی RPG بودن آن مانور نمی دهند ، و یا RPG زیبایی می سازند و زیاد مبارزه های اکشن زیبایی نمی سازند. اما بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning به گونه ای است که اگر المان های نقش آفرینی آن را از آن حذف کنیم ، یک بازی کامل اکشن را می بینیم و همان طور اگر جنبه ی اکشن آن را حذف یا ضعیف تر کنیم ، شاهد یک بازی نقش آفرینی عالی هستیم.

 

نبرد ها در بازی بسیار عالی ساخته شده اند

گیم پلی بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning ، یک گیم پلی عالی و باور نکردنی می باشد. شما در این بازی می توانید انواع ضربه ها را بزنید و از انواع اسلحه ها استفاده کنید. شما می توانید از شمشیر با دو دست ، یک شمشیر و یک سپر ، دو خنجر کوچک ، عصای جادوگری و یا کمان در مبارزات استفاده کنید. مبارزه ها در بازی بسیار حساس و هیجان انگیز ساخته شده اند. شما در طول بازی قابلیت ها و حرکات جدیدی را یاد می گیرید و می توانید از آن ها در مبارزات مختلف استفاده کنید. همچنین شما در طول بازی می توانید لول بگیرید و قدرت هایتان را تقسیم کنید. می توانید اسکیل های گوناگونی را کسب کنید و در مسیری کرکتر خودتون رو ارتقا دهید. می توانید کرکتر خودتون رو یک جادوگر قوی بسازید و یا در مسیر های مختلف آن را قدرت مند سازید. شما می توانید در هر وقت که خواستید به شخصی رجوع کنید و اسکیل هایتان را دوباره ریست کنید. این گونه می توانید کرکتر خودتان را در مسیری متفاوت قدرت مند سازید. شما در حین نبرد می توانید به سمتی غلت بزنید ، به جهت خاصی بدوید ، ضربه بزنید و از مهارت های مخصوصتان استفاده کنید. اگر کسی قصد خرید بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning را دارد و نمی داند که آیا خریدن آن ارزش دارد یا نه ، جدا از مشکلات و نکات بد بازی ، حتی بخاطر گیم پلی عالی آن هم این بازی به همه ی نقش آفرینی باز ها و گیمرها برای خرید و بازی کردن ،توصیه می شود.
دوربین بازی سعی شده است که Cinematic درست شده باشد تا صحنه های بازی را اکشن تر کند ، اما این کار دید بازی باز را بسیار کمتر می کند. شما نمی توانید بر کل میدان نبرد تسلط داشته باشید و گاه گاه از پشت به شما حمله می شود و شما نمی توانید آن را تشخیص دهید. شما می توانید روی دشمن خود دوربین را قفل کنید تا راحت تر ضربه ها را وارد کنید.

https://rozup.ir/up/meli-patogh/Pictures/Kingdoms-of-Amalur-Reckoning-2.jpg

دوربین سینماتیک بازی

در بازی Loot های بسیار عالی ای وجود دارد که شما می توانید وسیله ها و اسلحه های عالی ای از آن ها به دست آورید. در بازی Gem Crafting نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید با شکستن وسیله های مختلف خودتان اسلحه ی خودتان را بسازید و روی آن نامی بگذارید.
داستان بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning شروع عالی و هیجان انگیزی دارد. شما مرده بوده اید و حال زنده شده اید و خود را بین جسد های فراوانی می بینید. حال باید مسیر راه خود را دنبال کنید تا ماجراهایتان را شروع کنید. همان طور که گفته شد داستان بازی با شروع خیز شروع شد ، ولی در ادامه ما شاهد داستانی زیبا از طرف این بازی نیستیم. داستان، شخصیت ، جهان و کوئست های بازی همه کلیشه ای و تکراری هستند. شما در ادامه داستان دیگر نکته ی قوتی در آن نمی بینید. کوئست های بازی بسیار خسته کننده هستند. شما می توانید در هر کوئست ، از اشخاص مختلف سوالات متفاوتی بپرسید ، اما تاثیری روی کوئست نمی گذارد. شما اگر یک کوئست را قبول کنید ، در نقشه علامتی می بینید که نشان می دهد حال باید کجا بروید. می توانید بدون این که به کوئست نگاه کنید به سمت WayPoint ها بروید و کوئست را تمام کنید. در بعضی از وقت ها در حین دیالوگ ها انتخاب های گوناگونی برای اتمام کوئست ها دارید ، ولی باز هم اثر زیادی روی ادامه بازی نمی گذارد. همچنین شما نمی توانید راه های متفاوتی را برای اتمام داستان بازی انتخاب کنید.
از نظر گرافیکی ، بازی در سطح خوبی قرار دارد. گرافیک هنری بازی بسیار عالی کار شده است و صحنه های گوناگون که شامل غارها ، دشت ها ، جنگل ها و شهرها می باشد بسیار عالی و زیبا ساخته شده است. اما گرافیک تکنیکی بازی خیلی خوب کار نشده است. مدل ها کمی اماتورانه ساخته شده اند و ظاهر خوبی ندارند. تکسچرها هم در بعضی نقاط کم کیفیت هستند. اما در کل بخش گرافیکی بازی خوب ساخته شده است.


https://rozup.ir/up/meli-patogh/Pictures/Kingdoms-of-Amalur-Reckoning-3.jpg

محیط پر از جزئیات بازی

بخش آخر که بخش صداگذاری بازی می باشد هم خوب کار شده است. صدا ها خوش موقع پخش می شوند و موسیقی در سطح خود خوب است. اما بزرگ ترین بخش صدای بازی حرکت لب کرکتر ها می باشد. در حین جاری شدن دیالوگ ها لب NPC ها کاملا مصنوعی و غیر هماهنگ با دیالوگ ها حرکت می کند. این نا هماهنگی بسیار روی خروجی کلی صدای بازی تاثیر می گذارد.
در کل اگر بخواهیم به بازی نمره بدهیم ، به بخش گیم پلی بازی نمره ۳۸ از ۴۰ ، به بخش گرافیکی بازی ۱۶ از ۲۰ ، به بخش داستان بازی ۱۴ از ۲۰ و به بخش صداگذاری بازی ۱۷ از ۲۰ تعلق می گیرد. در کل نمره ی بازی :
۱۰۰/۸۵
بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning شاید نتوانسته است که یک داستان قوی را داشته باشد ، ولی با گیم پلی فوق العاده اش توانسته است که یک بازی قوی را بیرون بدهد. اگر طرفدار بازی های نقش آفرینی یا اکشن هستید به شما حتما این بازی پیشنهاد می شود. Kingdoms of Amalur: Reckoning بازی ای است که هم از لحاظ اکشن و هم از لحاظ نقش آفرینی شما را سیر می کند.

 

OS
Windows XP with Service Pack 3
Windows Vista with Service Pack 2
Windows 7 with Service Pack 1

:CPU
Intel Core2 Duo (or equivalent) running at 2.2GHz or greater
AMD Athlon 64 X2 5000+ (or equivalent) running at 2.6GHz or greater

:RAM
At least 1 GB for Windows XP
At least 2 GB for Windows Vista and Windows 7

 Disc Drive
CD/DVD ROM drive (required for installation only), 8x or faster CD/DVD drive

 Hard Drive
At least 10.5 GB of free space

 

حجم: ۵ گیگ | نسخه  Blackbox (کامل) | ریکاوری ۳%

پارت ۱: لینک مستقیم | Putlocker | Hipfile

پارت ۲: لینک مستقیم | Putlocker | Hipfile

پارت ۳: لینک مستقیم | Putlocker | Hipfile

پارت ۴: لینک مستقیم | Putlocker | Hipfile

پارت ۵: لینک مستقیم | Putlocker | Hipfile

پارت ۶: لینک مستقیم | Putlocker | Hipfile


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1290
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 1,434
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,434
  • بازدید ماه : 1,434
  • بازدید سال : 60,054
  • بازدید کلی : 14,268,763
  • ریو پاتوق | ملی پاتوق
    http://up.riopatogh.ir/up/meli-patogh/Pictures/meli-patogh-riopatogh.png